تاریخ یوونتوس آرشیو خبر ها
آخرین شنیده ها از مارکت تابستانی باشگاه یوونتوس

آخرین شنیده ها از مارکت تابستانی باشگاه یوونتوس

 

جدیدترین گمانه‌زنی‌ها در مورد نقل و انتقالات تابستانی یوونتوس در هفته‌های باقیمانده تا اتمام مهلت قانونی فوتبال ایتالیا، موضوعی است که ماسیمو پاوان به عنوان یکی از ده‌ها خبرنگار نزدیک‌ به باشگاه یوونتوس و یکی از اعضای ارشد «توتو یووه» در گفتگو با Radio BiancoNera بررسی کرده است.

 

 

یوونتوس اوضاع مرتبط با سامی خدیرا را به دقت ارزیابی می‌کند؛ شاید باشگاه در قبال او سیاستی جدید در پیش بگیرد و در صورت عدم فروش این بازیکن آلمانی پیش‌شرط کاهش دستمزد سالیانه را پیش روی او برای ماندن بگذارد. این در حالی است که انتقال او به باشگاهی دیگر نیز به طور کامل منتفی نشده است.
فروش بلیز متوئیدی جدیدترین پروژه باشگاه در بازار خروجی‌های یووه است. در کنار او لوکا پله‌گرینی نیز ظرف امروز و فردا اردوی بیانکونری را به مقصدی جدید ترک خواهد کرد. پرین نیز گزینه بعدی یوونتوس برای فروش در مارکت تابستانی است. متعاقب این پرونده‌ها به زودی تکلیف مارکو پیاتسا نیز روشن خواهد شد. معادله واپسین یووه نیز تعیین سرنوشت نهایی هیگواین، مانژوکیچ و دیبالا خواهد بود.
شنیده‌ها از مدیریت باشگاه حاکی از آن است که بازیکنانی از خط میانی، دو نفر در خط حمله و یکی از دروازه‌بانان یووه در فهرست انتظار برای خروج از جمع بیانکونری هستند. با این حال فابیو پاراتیچی علی‌رغم تمایلش، برخی از محدودیت‌ها و اتفاقات غیرمترقبه در طول فصل را نیز در نظر خواهد گرفت و ممکن است برخی از گزینه‌هایی که پیش از این در مسیر جدایی از باشگاه بودند را برای روزهای مبادا در تیم حفظ کند. وقتی سرماخوردگی ناگهانی و ساده یک بازیکن بتواند خلأ بازیکن در پستی را باعث شود، طبیعتاً نباید ریسک کرد و در فروش‌ها زیاده‌روی کرد.
به طور كل یوونتوس در حال گذراندن یكی از خاص‌ترین بازارهای نقل و انتقالات تابستانی‌اش در سالهای اخیر است. رسیدگی به پرداخت برخی از حقوق‌های سنگین سالیانه، تمدید بازیكنان مدنظر باشگاه و جلوگیری از خروج پرشمار و بی‌قاعده بازیكنان از باشگاه؛ سه محور اساسی در استراتژی یووه در هفته‌های پیش‌رو خواهد بود.
هرگز به ایده تبادل دیبالا با ایکاردی اعتقادی نداشته‌ام و معتقدم عملی شدن این معاوضه تنها اعطای یک هدیه بزرگ به نراتزوری خواهد بود. برای اضافه کردن ایکاردی به یووه ترجیح می‌دهم دو سال صبر کنیم و آنگاه اگر مائورو همچنان برای پیوستن به یووه علاقه داشت، او را به صورت رایگان به تورین بیاوریم.

 

گفتنی است توافق باشگاه رم با دنیه‌له روگانی برای پیوستن این مدافع 25 ساله به جمع جالوروسی، اعلام تمایل رسمی بورسیا دورتمند برای جذب ماریو مانژوكیچ، بالا رفتم احتمال خروج امره جان از یووه، احتمال تمدید قرارداد خوان كوادرادو با یوونتوس، احتمال ماندن ماركو پیاتسا در یووه تا ماه ژانویه، پیوستن قرضی لوكا پله‌گرینی به باشگاه كالیاری، استمرار تمایل بانوی‌پیر برای به خدمت‌گرفتن فدریكو كیه‌زا، پافشاری مائورو ایكاردی برای پیوستن به یوونتوس، خارج شدن نیكولو زانیولو از رادار یووه در ماركت تابستانی، دورخیز بیانكونری برای انتقال آزاد كریستین اریكسن در تابستان سال آینده، تلاش در سایه یووه برای راضی كردن یونایتد در انتقال پاول پوگبا به تورین، انتقال دائمی استفی ماویدیدی مهاجم جوان تیم یوونتوس B به باشگاه بِن‌وِنِه‌تُ در سری B ایتالیا، ابراز تمایل پی‌اس‌جی و موناكو برای بررسی شرایط حضور بلیز متوئیدی در این باشگاه‌ها، ادامه تمایل پاری‌سن‌ژرمن و بایرن‌مونیخ برای به خدمت گرفتن پائولو دیبالا و انتظار برای آگاهی از موضع نهایی بارسا و رئال در قبال نیمار و ورود به پروسه انتقال به یووه او در صورت انصراف این دو تیم اسپانیایی از جذب این ستاره برزیلی از دیگر عناوین سرخط خبرهای مرتبط با باشگاه در 24 ساعت گذشته بوده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: